vrijdag 13 december 2019

Twisten over smaak


Ik hou niet zo erg van modern en strak. Ik weet niet of dat komt door de leeftijd, maar ik geloof het niet.


Ik bedoel, het komt echt niet doordat ik zelf niet meer modern en strak ben.
Maar een moderne hoogglans keuken was niet een wens. Bovendien staat dat hier natuurlijk ook als een vlag op een modderschuit in zo’n oud huis.
Maar Hongaren begrijpen dat niet echt. Die vinden alles wat glanst en schittert prachtig.

Zo kochten we scharnieren voor de kastdeuren. Grote glimmende scharnieren. Die vond ik niet mooi. En dan is youtube echt een uitkomst. Janos vond een filmpje waarop te zien was hoe je nieuwe scharnieren een ‘oude look’ kunt geven. Door ze in de kachel te gooien en daarna te koelen in een emmer water met azijn.
Dus dat heeft ie gedaan. Ik helemaal happy met mijn nieuwe, oude scharnieren. 
Maar de Hongaren kijken ons verwonderd aan.
Waarom? 
Hoofdschuddend lopen ze rond...rare Hollanders, je ziet het ze denken.


Maar laat ons maar....wij zijn helemaal blij. Nu weer aan het werk😁

Geen opmerkingen:

Een reactie posten