donderdag 4 juli 2019

ADHD-teckel

Guus is een druk baasje. Vanaf dag 1 terroriseert hij de hele boel.


Gaat als een wervelwind door het huis en tuin, gilt het hele dorp bij elkaar als hij in de bench moet en drijft me tot wanhoop met zijn gepies iedere tien minuten een plas.....waar haalt ie het vandaan?
Het is een ADHD-teckel, ik wist niet dat ze bestonden, maar nu weet ik het. En ik ben de gelukkige eigenaar.

Verbijsterd graaf ik in mijn herinneringen. Ik heb toch best wat pups gehad, maar zo erg als deze? Kan het me niet herinneren.

De Vizsla’s vinden het maar zo-zo. Ze dulden hem in huis, waarschijnlijk om ons een plezier te doen, maar worden gek van het gebijt in hun lange slungelbenen en staart.

Hij moet een maatje hebben, een teckel erbij, besluiten we.

En dus gaan we op zoek naar een teckelvriendinnetje.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten