dinsdag 25 juni 2019

Ook lek

Het gaat goed met onze baby.


Baby Guus is momenteel wel waar alles om draait in ons leven nu.
De hele dag staat in het teken van Guus. En dat is wel even wennen voor de Vizsla’s. 
Pepsi kan het goed met m vinden. Ze speelt heel leuk met hem. Baco vindt het wat minder. Maar we merken toch dat het went. Ook Jip, onze kater, moest eerst niets van Guus hebben, maar ook dat trekt bij.
We hebben al kraamvisite gehad en Guus had zijn eerste zwemles. Hij helpt met tuinieren en planten water geven, door mee te huppelen en mijn net uitgeplante stekjes er weer net zo hard uit te halen. 
Voor hem is alles een avontuur. We hebben geluk dat het zomer is dus we zijn veel buiten, dat maakt het zindelijk worden wat makkelijker. Want het is wel een dagtaak hoor, zo’n pup. En helaas ook een nachttaak.
Want we hadden wel een lek in de badkamer, maar Guus is ook lek! Want wat moet dat pupje vaak plassen zeg! Ik loop me suf....ik bedenk me maar steeds dat het tijdelijk is😁

Geen opmerkingen:

Een reactie posten