woensdag 12 juni 2019

Baby Guus

Een baby

Nu we weer teckelloos zijn, misten we toch wel een teckeltje. Dus ik speurde internet af.


Vandaag waren we op een markt en daar stonden wat kramen met hondjes. Ja dat kan hier nog steeds, hoewel het allemaal wel steeds minder wordt. Gelukkig maar, want hoe lief ze ook allemaal zijn, erg vrolijk word ik er niet van.



We vielen spontaan voor deze knul van 8 weken, een teckel volgens de verkoper. Eerlijk gezegd heb ik zo mijn twijfels, maar het was al te laat, het was liefde op het eerste gezicht.
Dus hier is Guus. En Guus houdt ons aardig bezig. Het is gewoon een baby in huis erbij, ik ren achter m aan, heb m al twee keer net van de rand van het zwembad geplukt, hij heeft veel energie. Gelukkig slaapt hij ook veel.

Pepsi en Baco zijn redelijk enthousiast. Beetje onwennig nog, zo’n klein broertje erbij. Pepsi is een beetje jaloers, maar ze vindt hem toch ook wel leuk, al wil ze het niet laten merken.

Kortom....jullie worden lastig gevallen met heeeeel veel foto’s en verhalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten