maandag 13 februari 2012

Boldog névnapot kívánok

...Dat werd tegen me op facebook gezegd, het betekent: ik wens je een gelukkige naamdag, wat blijkt: het is vandaag mijn naamdag, dus Lindadag.
Dat wordt hier eigenlijk meer nog gevierd dan een verjaardag, compleet met cadeautjes en taart.
Ik sla het maar over, maar vond het wel leuk om te weten, ik wist niet eens dat er een Lindadag was hier.

Vandaag is het echt fantastisch weer, hoewel het wel wéér heeft gesneeuwd vannacht, is het nu heel zonnig en zacht buiten, dus we genieten van een prachtige winterdag.

Dus voor alle Linda's: Prettige naamdag!


1 opmerking:

  1. Wij hebben ons vakantiehuisje niet zover bij jullie vandaan. n.l. 5 km voorbij Igal. Maar nu je over de sneeuw schrijft zijn we toch benieuwd hoeveel cm sneeuw er nou egenlijk ligt.
    Verder nog een fijne naamdag toegewenst.
    Rinus

    BeantwoordenVerwijderen