vrijdag 6 januari 2012

Nog een week....

Het wordt nu spannend,nog een weekje en dan gaan we weer.
De laatste dingen die ik nog mee wil nemen en nog op mijn lijstje staan, moeten nog worden aangeschaft.
Een schapennet, om een stuk in de wei af te zetten, zodat de schapen iedere dag ergens anders kunnen lopen.Dan kunnen ze ook buiten de hekken staan.
Ik kreeg nog een petroleumstel van mijn vriendinnetje Claudia, waar ik heel blij mee ben, die zal echt leuk staan op de boerderie.


Ook heb ik nog een oude snijmachine gekocht, als we straks zelf worst en ham hebben gemaakt, is het natuurlijk leuk als we er mooie plakjes van kunnen snijden.


De lijstjes worden korter, de tijd ook.
Ik moet nog honderdduizend dingen doen voor we weggaan, dus veel tijd om erover na te denken is er niet. En een leuke spanning, dat wel.
Dus we tellen verder af, nog 9 dagen.....

5 opmerkingen:

  1. Veel succes met de laatste loodjes...en als je iets vergeet, koop je het gewoon hier.....komt allemaal goed. Alvast een hele goede reis, het is nog steeds voorjaar hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Linda, ik ben stikjaloers op jou! Jullie doen het gewoon! Echt tof hoor.... Ik wens je veel plezier met de laatste loodjes en met het verzamelen van nog meer schatten, haha.
    xxx Marti

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes met je droom in Hongarije. Blijf vooral je blog bijhouden. Ik ben benieuwd hoe het daar allemaal gaat. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zal jij het deze week nog druk hebben. Het vertrek komt steeds dichterbij. En die snijmachine kan je nu ook al gebruiken. Prachtig. Heb je toch nog plek in de keuken. ha ha. Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ondertussen is alles vast geregeld... Een hele goeie reis en tot mails.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen