vrijdag 5 februari 2021

Knus

 Het heeft iets knusserigs, zo’n nest babyhondjes in huis. Janos heeft de avonddienst gehad, ik heb nachtdienst, dus om half twaalf ben ik naar de bank verhuisd, nadat ik om vijf uur naar mijn bed gegaan was, uitgeput na een nacht doorhalen, dat was lang geleden zeg. Maar bevallingen kun je nou eenmaal niet inplannen.


Het gaat goed, de pups drinken goed, Zoë waakt als een leeuwin over haar kroost. Ze wil niet eens naar buiten om te plassen, ik laat haar maar even, we hebben een krant naast de kist gelegd voor de hoge nood.


De andere honden zijn razend nieuwsgierig, maar mogen niet eens vanuit de verte naar ze kijken, want ze vliegt ze gewoon aan.

We hebben dus de boel afgeschermd voor de broodnodige rust in het nest. 





En ik....ik zit met een thermosfles koffie te genieten van dat  prachtige plaatje. Onbetaalbaar gewoon.




2 opmerkingen:

  1. nou jullie zorgen goed voor ze hoor en Zoe voor haar kroost. Daar kun je inderdaad je ogen niet vanaf houden toch?! Wat is de natuur toch vernuftig he? Zonder cursus zo goed weten wat van haar verwacht wordt. Zo mooi! Wij hadden er al bijna 1 willen reserveren. Hij zou Lasse gaan heten Maar toch niet zo'n goed plan vonden we uiteindelijk, maar wie weet, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha,
    Ja dat zei ik vanochtend ook nig, niet eens op zwangerschapscursus geweest en toch weten dat je de vliezen eraf moet halen en de navelstreng door moet bijten, superknap😁

    BeantwoordenVerwijderen