zondag 5 januari 2020

Frustraties

Het was een zware strijd en errug ambitieus: het betonnen aanrechtblad.


We begonnen vol goede moed en het hoefde alleen nog maar eventjes te drogen......dachten we.....

Na drie dagen moest ie omgekeerd worden. Het zweet rolt nóg over mijn rug als ik eraan denk. En niet zozeer vanwege het enorme gewicht, maar ik was zó bang dat ik hem niet kon houden en in gedachten zag ik m al aan honderd stukjes vallen.
Nou, dat gebeurde gelukkig niet, tenminste, ik kon m wel houden, maar op de één of andere manier brokkelden er toch stukken af. Daar stonden we dan en de moed zakte me in mijn crocs.

Maar Janos was niet voor één gat te vangen. 
Weer beton mengsel gemaakt en stukje bij beetje weer opgevuld, laten drogen, weer opvullen, met behulp van plankjes en een koekblik😁En eerlijk is eerlijk, ik had m het liefst in stukken gehakt en een aanrechtblad bij Ikea besteld. Maar Janos gaf het niet op en nog een laagje cement erover en het ziet er prachtig uit.

Nog een laag eroverheen zodat het glad is en voila......mijn betonnen aanrecht is een feit. 
Nu is het wachten op de vaatwasser, afzuigkap en kookplaat. Maar dat gaat weer met gepast Hongaars tempo🙄













Geen opmerkingen:

Een reactie posten