zaterdag 26 oktober 2019

Herfst update

Herfst update

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een blogje geschreven heb.


Er is niet zo veel nieuws te melden.
We zijn druk met de najaarsklussen. 
Janos is aan het stuken en witten geslagen en ik bemoei me vooral met de tuin.
We hebben 125 boompjes gepland, dat was al een klus op zich maar het is nog steeds heel warm hier en iedere dag lopen we met onze gietertjes al die bomen te wateren.
Bovendien ben ik fanatiek gaan stekken en afsteken, alles moet veel water hebben en dus veel werk. Maar ik heb er lol in, probeer me voor te stellen hoe mooi alles over vijf jaar zal zijn.

Tussendoor bezig met de teckelpups, maar die vermaken zich wel in de tuin.

Vandaag gaan we de tuinmeubels schuren en lakken en langzaamaan gaan we de boel opruimen. Klaar voor de winter, laat maar komen, we zijn er klaar voor!
Video herfst 2019

Geen opmerkingen:

Een reactie posten