woensdag 6 maart 2019

kippensoep en treurwilg

Even een update

De hennen zijn weer rustiger, de in elkaargeslagen hen die onder het bloed zat, was eventjes aangeslagen.



Ze is twee dagen binnen gebleven en net toen ik dacht dat ze het niet ging overleven, besloot ze dat er genoeg gemokt was en ging ze weer naar buiten. Wel een paar toontjes lager zingend uiteraard.

Arie vloog mij gisteren ook ineens aan, ik rekende daar totaal niet op en ik had gewoon een wond op mijn been, door mijn spijkerbroek heen.....
Arie heeft zijn laatste kans gehad en anders eten wij Ariesoep.

Het is vandaag stil op de boerderie van het boerinnetje.
Janos, is naar Nederland, maar er is genoeg te doen hier, dus ik hoef me niet te vervelen.
Pepsi is verdrietig....het is echt het hondje van de baas, dus kan ze niet geloven dat ie haar zomaar achterlaat.....staart omlaag en ze wil niet naar binnen, ze wacht trouw bij het hek tot het baasje terugkomt.

Het leven van een Hongaarse Vizsla gaat niet over rozen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten