dinsdag 29 april 2014

Maartens moestuin.

L


Kennen jullie dat programma? Op maandagavond kun je zie hoe Maarten het Hart aan het kneuteren is in zijn moestuin.
Ik denk dat er nu al een heleboel trouwe bloglezers afhaken. En dat kan ik me goed voorstellen, want een aantal jaren geleden was ik hier ook afgehaakt. Truttiger kan het bijna niet, het programma is absoluut niet van deze tijd, zo traaaaaaag....of...juist wel? Want back to basic is juist eigenlijk wel weer heel erg hip, geloof ik.

Anyway, ik vind het een heerlijk programma, ik steek er nog wat van op ook.
Ben natuurlijk zelf druk met mijn moestuintje, ik wied het onkruid, ik zaai, ik poot uit, geef dagelijks gieters vol liters met water en kan ieder sprietje wel de grond uit kíjken!
Dus ik doe het lekker toch, bloggen over mijn moestuintje, compleet met foto's.
En zeg nou zelf....wat is er nou heerlijker dan eten uit je eigen tuin?



Rechts staat de munt,links daarvan de bieslook en achter de bieslook de maggi.


Peultjes en  rechts vooraan in de hoek tuinboontjes



Salie



Knoflook...

4 opmerkingen:

  1. Ik hou van traaaaaag, dus ook van Maarten! Ja, ik ben ook fan, alleen die van gisteren zag ik nog niet!
    Leuk je moestuin! Het lekkerste eten wat er is ..... uit eigen tuin!!
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, lees al een poosje mee, heel brutaal maar kan t zijn dat jij in de "buurt van Igal" zit? Ik hou t even heel vaag...maar uit je foto's enzo lijkt t op t dorpje waar wij vorig jaar waren...deze zomer weer :) Hopelijk tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zie nu dat je moet goedkeuren, das fijn, mijn emailadres is drakakoe@hotmail.com, mocht je dat fijner vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ken het programma niet maar Maarten vind ik wel leuk....dus ik zal eens kijken en truttig vind ik het ook niet hoor. En wat anderen vinden.....ach, daar trek je je steeds minder van aan als je naar een ander land bent verhuisd....
    En lekkerder is het zeker.

    BeantwoordenVerwijderen