maandag 17 september 2012

Zijn gangetje

De ouders van Jan zijn weer vertrokken, voor nog 5 dagen Budapest. We hebben het heel leuk gehad. Lekker bijgepraat natuurlijk, want ik ben hier nu al vanaf januari en via skype praten is toch heel anders dan live. We hebben leuke dingen gedaan,heerlijk gegeten en gedronken en kunnen laten zien waarom we het hier zo heerlijk hebben.



Terug naar het leven van alledag.

Pepsi groeit als kool, ze doet het goed. Inmiddels zijn we allemaal gewend, zelfs buckler heeft het geaccepteerd en speelt met haar en de ouwetjes leven allemaal een beetje op met zo'n jonge blom in hun midden. Alsof ze weer jaren jonger zijn ineens.



Na een paar mindere dagen met de heerlijke regen die we broodnodig hadden, is het weer lekker zonnig en warm. Voorspellingen zien er goed uit, nog zomerse dagen van 27 graden in het verschiet, dus ons hoor je niet klagen.

Gisteren heerlijke Hongaarse lángos gemaakt.



Voor het recept klik hier.

2 opmerkingen:

  1. HEEEERLIJK HE DIE LANGOS
    het liefst eten de kids ze elke dag .
    Maar nu snap ik waarom Hongaren vaak te dik zijn haha,
    maar nu ik de fotos zie krijg ik al honger ga ze van de week ook weer bakken.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg er weer zin in. Nog een paar weekjes.en dan met veel knoflook.
    En wat groeit die pepsi.Ze is zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen