zondag 12 augustus 2012

Gebabbel

Ik heb niet heel veel nieuws te vertellen. Het is weer rustig hier op de boerderie. Pillangó ház (het huis van Danny,onze zoon naast ons) was voor het eerst verhuurd aan vreemde mensen, letterlijk en figuurlijk.
Het was even wennen, wanneer je nooit buren hebt, dat er ineens veel mensen naast je zitten met een baby en een hond. Ook voor de teckels was dat even wennen, tenslotte is ook dat 'hun' tuin.
Iedereen vraagt hoe dat was, een huis naast je verhuren aan andere mensen, nou ik kan vertellen, ik ben niet onverdeeld enthousiast, laten we het daar maar op houden.



We zijn nog druk geweest voordat de gasten in Pillangóház kwamen, er was nog ineens een lekkage te verhelpen en dingen in de tuin die nog niet goed genoeg waren voor de verhuur.
Maar het resultaat mag er zijn:








Jan is vertrokken naar Nederland, afgelopen dinsdagochtend vroeg, er moeten tenslotte weer wat eurootjes worden verdiend. Ik ben dus achtergebleven, alleen, maar toch ook weer niet, ik heb immers mijn veestapel.
Ik geniet nu extra van de rust, nu ik het rijk weer alleen heb en vermaak me prima, maar evengoed  verheug ik me erop dat Jan van de week weer thuiskomt.

We hebben weer eieren in de broedmachine liggen, deze keer helemaal 'eigen kweek', dus we zijn heel benieuwd of er iets van uit gaat komen. Als het goed is gaat dat woensdag/donderdag gebeuren.
Altijd weer spannend en leuk om zo'n piepkuiken uit zijn ei te zien kruipen.
Voorlopig liggen ze er nog zo bij:





4 opmerkingen:

  1. Ziet er heel mooi en gezellig uit, kan me voorstellen dat het erg wennen is, zo dichtbij, je levert een stuk vrijheid in, en die is juist zo heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verhuren is leuk maar je moet er niet zo dichtbij zitten, je ziet alles. En vooral kinderen wat ze thuis niet mogen ,mogen ze in de vakantie heb ik het idee. Waar jij voorzichtig mee bent doen ze ruw mee. En ga maar door.
    Dus van de week is het weer tijd voor muisjes. ha ha. Spannend hoor. Wanneer komt Jan weer thuis.?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt helemaal gelijk.

    jan gaat morgen of overmorgen weer rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi uit. Kunnen jullie trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen