woensdag 2 november 2011

Oud en ziek

Het is heel verdrietig,maar ik voel het einde naderen. nou is ie natuurlijk best wel erg oud en is altijd heel actief en vol energie geweest. Vele keren op en neer naar hongarije,uren in de auto van hot naar her. Ik merkte het de laatste tijd al, opstartproblemen,moeilijk op gang komen, daar heb ik 'smorgens ook best veel last van, dus zo heel vreemd is het niet natuurlijk. Maar het gaat steeds moeizamer en het afscheid nadert. Dus als jullie ineens niets meer horen van hier, dan zijn we aan het rouwen. Ik ga m missen....mijn laptop.

Zolang hij nog met horten en stoten opstart, blijf ik stukjes schrijven en hier een nieuwe kopen is geen optie, want ik zie me niet met een hongaarse laptop worstelen.

Gisterenavond zijn we even naar het kerkhof gelopen, ivm Allerheiligen.
Was het al prachtig versierd de dagen ervoor, nu was het nog twee keer zoveel lichtjes, het was adembenemend mooi.

Gisteren hadden we een heel erg 'zondaggevoel', de winkels waren dicht en krisztián was vrij, dus we hebben heerlijk voor de tv gehangen, jan heeft zijn beroemde eigengemaakte tomatensoep gekookt, op de houtkachel, dat ruikt gezellig en lekker.



Het was echt heerlijk, lekker met een schep tejföl erin,mmmmm

2 opmerkingen:

  1. Oh, zonder laptop is heel lastig....ik hoop dat hij het nog uithoudt tot je een nieuwe koopt in NL. Ziet er lekker uit die soep! Wij waren ook op het kerkhof, erg mooi. Bij jullie is het zicht er op mooier, bij ons ligt het minder in het zicht.
    Prettige dag, met klussen weer denk ik?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps je liet me even schrikken maar toen ik verder las ging het gelukkig over de laptop en niet een van je teckels. Pffffffffffff.
    Wij waren hier ook op het kerkhof en hebben een paar kaarsjes gezet bij onze vriend Isvan.Hij is 2 jaar geleden gestorven en was nog maar 45. Wat een drukte iedereen liep met bloemen en lichtjes. Ook was het wel een droevig iets.
    S 'avonds nog eens terug geweest en wat een mooi gezicht al die lichtjes.
    Ik had het ook nog nooit meegemaakt maar wist het wel.
    Ik hoop dat je laptop het nog even volhoudt. Ik zie of lees het wel of eigenlijk niet.
    Trouwens jouw Jan heeft zo te zien een heerlijk soepje gekookt. Verder nog voor vanavond welterusten en gezond weer op.

    BeantwoordenVerwijderen