dinsdag 4 oktober 2011

Aftellen

De tijd kruipt gewoon voorbij,iedere dag zeggen we: 'nog zoveel dagen dan mogen we weer naar huis'....want ja,zo voelt het inmiddels wel. We hebben zoveel plannen, lekker met de tuin beginnen, we willen appel- en perenbomen planten,bramen- en frambozenstruiken. Ik heb hier al zakjes met bollen gekocht, hyacinten en tulpen. Ook een begin maken met de moestuin,een kippenhok,er moet een pad gemaakt worden en eindelijk een hek langs het maisveld. Er komt een apart stuk voor de ganzen,onze schijtmachines,zodat ze niet meer op het terras kunnen lopen. Volgend jaar wil ik nog twee ganzen erbij en leuke legkipjes. We zijn van plan om eieren mee te nemen uit Nederland,zodat we leuke sierkipjes kunnen uitbroeden,want die hebben we bij ons in de buurt nog niet kunnen ontdekken. Er zijn dus weer plannen genoeg. We hebben ook weer een hele auto vol,ik sta er toch iedere keer weer beduusd van hoeveel we nog mee daarheen sjouwen.
Nou ja,aftellen dus,nog tweenhalve week......(even een paar leuke fotootjes om de boel een beetje op te leuken)
wakker worden in hongarije

ik heb niks gedaan....

4 opmerkingen:

  1. Lekker hoor dat je weer die kant op gaat, geloof maar dat ik een poosje mee ga
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij gaan morgen ook met bollen in de auto en plannen voor de tuin. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ben ik weer heel nieuwsgierig wie 'anoniem'is..?????

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ben ik , Truus . Ik vergat mijn naam te schrijven ha ha . Zo blij dat ik weer kon reageren. Had er helemaal geen erg in dat anoniem ook anoniem is.

    BeantwoordenVerwijderen