maandag 16 juli 2012

Markt

Iedere zondag is er een grote markt in Pécs. Daar moet je gewoon geweest zijn als je in Hongarije op vakantie bent, dus daar zijn we met Dave en Dagmar naartoe gegaan.



Groot succes; De Puppiemarkt! Eerlijk is eerlijk, als de verstandige mannen er niet bij waren geweest, was Dagmar met een Berner Sennen pup thuisgekomen en ik met een Vizsla.
Was erg leuk, ondanks dat we onze zin niet kregen. We hebben in ieder geval de foto's nog.
lekker ontbijten met een vette hap




dagmar's favoriet

mijn favoriet

7 opmerkingen:

  1. Leuk he Lin, maar ja ze worden groot. Jouw favoriet valt mee maar die van je schoondochter dat wordt heel groot. Maar wel leuk om te zien. Nog en leuke vakantie met zijn vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nou,die worden even groot hoor,alleen die van mij is wat slanker,dat lijkt misschien zo....

      Verwijderen
  2. ohhhh ja daar moet je stekr voor zijn hoor........
    gelukkig idd verstandige mannen bij je
    ha ha
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhhhh, kan me voorstellen dat jullie er gelijk ééntje mee wilde nemen. Gelukkig zijn er dan nog "verstandige" mannen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg he al die schattige hondjes. Ik ben er een keer geweest en gelukkig was Cor bij me. anders???? Maar de kids hebben denk ik genoten. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben ook blij dat je het niet gedaan hebt, wat moeten al die stakkertjes dan, die nog op je pad gaan komen, die zomaar op een dag zich melden bij je poort......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooo wat zijn ze lief!! jeetje je zo er zo nog een paar mee willen nemen... maarja dat kan niet altijd he.... Het is al zeker 15 jaar geleden dat wij op de markt in Pécs waren, het word tijd om van de zomer maar weer es een keer te gaan. groetjes Marti

    BeantwoordenVerwijderen