dinsdag 15 november 2011

Haken

Ik had mijn haakwerkje op facebook gezet en hier een fotootje geplaatst en raden jullie eens wat: ik kreeg veel vragen en mailtjes over hoe leuk het is en hoe je het moet doen.
Nou is dat natuurlijk niet zo heel raar, want haken is tegenwoordig helemaal hip.
Het is ook heel gemakelijk en heel lekker om te doen, je kunt het makkelijk ergens mee naartoe nemen en ikzelf word er heel rustig van, behalve wanneer er een teckel met een bolletje garen vandoor gaat en ik erachteraan moet, verder is het heerlijk relaxed om lekker bij de kachel met een pot thee binnen handbereik, heerlijk te haken en dan vooral die vierkantjes in twee kleuren, dat haakt heel gemakkelijk weg.

Ik ben begonnen met de aanwijzingen van de  site van Catherine, geheel over handwerken: klik hier
Dat is een site waar allemaal leuk tips staan maar ook met hele duidelijke foto's wordt aangegeven hoe je moet beginnen,echt een aanrader,dus voor iedereen die creatief wil zijn, neem vooral een kijkje op deze site.
bronvermelding: www.blijmetdraadjes.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten